Service en klachten
Informatie en contact
Hulp nodig bij je bestelling? Of heb je een vraag voor ons? Stuur een e-mail naar [email protected] en je ontvangt binnen 24 uur een reactie.
Heb je iets wat echt niet kan wachten? Dan is onze telefonische klantenservice bereikbaar op werkdagen van 13.00 tot 15.00 uur. 085-1040291
Klachten
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
[WEBWINKELKEURWIDGET layout=new_default theme=dark color=#ee7220 show=yes view=slider amount=5 width=manual width_amount=280px height=250px interval=5000 language=nld]